Внимание - фирма Алистерм (Alisterm) е некоректна и лъже клиентите си. Гаранцията която дават за дограмата им е само на хартия. Когато реално се наложи да отстранят повреда, започват да мотаят клиента, лъжат и се връзват на фльонга, за да не спазят подписания договор.
Тук ще разкажа какво ми се случи, с надеждата да предпазя други хора от грешката да се забъркат с тази некоректна фирма. Текстът е малко дълъг, но си струва, защото ще ви спести главоболията и ще сте подготвени, ако попаднете на подобна практика от друга фирма.
Предистория
Купих си алуминиева дограма от Алистерм. Първоначално нямах оплаквания, но след време започнаха да се проявават проблеми. Дограмата е в гаранция и се обадих на фирмата да пратят човек да оправи нещата.
Какво стана, когато ги повиках ?
Служителката на телефона (Йовчева) ми каза, че ще говори с работната група и ще ми се обади кога могат да дойдат. Изобщо не се обади. На следвещия ден позвъних пак. Отново “ще ви се обадим” и отново - никакво обаждане. Тази игра продължи повече от месец. Наслушах се на най-смехотворни оправдания. Сигурно са се надявали да се откажа.
Накрая служителката ми каза дата и час когато да чакам ремонтната група. Никой не дойде. Дори не се обадиха че няма да дойдат! Каквото и да се е случило е редно да предупредят, поне да не ги чака човека (някои хора трябва да си вземат отпуска за целта). Това е крайно неуважение към времето на клиента. Това се повтори няколко пъти - казва ми дата и час, аз чакам, никой не идва, никой не се обажда (дори и само да се извини). Просто нямам думи !
Поисках да говоря със собственика на фирмата. Служителката отказа да ми го даде.
Защо го правят ?
Според служителката им - те просто не са в състояние да изпратят ремонта група защото :
- Хората от ремонтната група не си вдигат телефона.
- Още не са си съставили графика.
- На път за адреса им се е развалила колата.
- Всъщност нямат ремонтна група, а наемат от друга фирма.
- Отишли са в провинцията (независимо че по график е трябвало да са при вас).
- Всички са излезли в неплатен отпуск за един месец.
По мое мнение, те просто не искат да обслужват гаранциите, които са дали според договора. Смятат, че това не им носи пари в джоба.
Какъв е ефектът ?
Бях редовен клиент на тази фирма и съм правил големи поръчки. Когато обаче поисках да ползвам гараницята всичко се промени... Превърнаха един доволен в крайно недоволен клиент. Смятам да слагам нова дограма на още два обекта, но след отношението на което бях подложен... тези поръчки ще отидат при конкурентни фирми.
Заключение
Преди да дадете голямата сума за дограма, проучете фирмата отсреща. Със сигурност не искате да се ядосвате, както се случи с мен. Затова реших, че е важно да споделя опита си и да предпазя други хора от същата грешка.